Jurice - Obidajše
:: Kratek opis ::
Razgledna tura na dolino Kanomlje po pobočjih Jelenka
:: Opis ture ::
Iz Spodnje Idrije pelješ po dolini Kanomlje do križišča za Idrijske Krnice, kjer zaviješ desno. Vzpenjaš se po glavni cesti do makadamskega odcepa (800m), ki je malo naprej od poti za kmetijo Grapar. Najprej se spustiš nekaj metrov, nato pa se pelješ po razgibanem kolovozu (drži se spodnjih odcepov) do kmetije Jurice (840m). Malo pred kmetijo je čez pot napeljan električni pastir. Pri kmetiji je kolovoza konec. Nadaljuješ po shojeni stezi do grape in prečkaš studenec. Od tu naprej je potrebno kakih sto metrov navkreber potiskati kolo, do kmetije Kovk (800m), kjer prideš do steze. Zaviješ desno in po 10-20 metrih levo na travnat kolovoz. Sledi položen spust do kmetije Pock (800m), kjer prideš na makadamsko cesto. Po cesti se spuščaš do križišča v izrazitem desnem ovinku. Kreneš po ceti na levo mimo kmetije Troha (650m) do domačije Obidajše (640m). Pri hiši se pod cesto začne čudovita stezica, ki pelje nekaj časa po grebenu in skozi gozd. V spodnjem delu poti, ko prideš iz gozda na plano je zopet čez pot napeljan električni pastir. Steza se razširi v kolovoz, ki pa je zaradi živine zelo razrit. Spustiš se do hiš, kjer se začne makadamska cesta. Po nekaj sto metrih pa prideš na asfaltno cesto Sp. Idrija - Oblakov vrh in se vrneš do izhodišča.

Preberi komentarje
Vnesi komentar

:: Komentarji k turi ::

Spisal Jurel na dan sreda, 19. oktober 2005
Nekaj metrov naprej od Pocka lahko zavijemo tudi levo na kolovoz, ki mu samo sledimo. Najprej se vzpenjamo, nato pa se kolovoz skoraj povsem izgubi. Nadaljujemo po komaj vidni stezici oz. sledimo grebenu. Po kakih sto metrih pridemo do stezice, ki se začne kmalu spuščati proti Kanomlji. Steza se kasneje razširi v strm kolovoz, ki se konča na makadamski cesti. Zavijemo levo in kmalu smo pri domačiji Troha. Tukaj lahko zavijemo tudi po spodnji poti proti Markovcu, vendar je pot mestoma močno zaraščena (trnje), tako da jo odsvetujem. Nadaljujemo torej kot po zgornjem opisu. Pozor začetek steze je točno pri hiši v Obidajšah (180° desno), in je sprva težko opazna, v nadaljevanju je povsem v dobrem stanju. Bodite pozorni na el. pastirja.

Spisal Jaka na dan torek, 19. junij 2007
Namesto stezice je pod hišo v Obidajšah sedaj nekoliko bolj vodoravno speljan (kdo ve kam) nov kolovoz. Če se počasi spustimo in pozorno gledamo v desno, čez par sto metrov pod sabo zagledamo singlco. Na žalost ni elegantnega priključka, pač pa se moramo kar strmo (peš) prebiti po nasutem materialu navzdol. Nadaljevanje še vedno odlično!