Zajamniki
:: Datum izvedbe ::
sreda, 29. julij 1998
:: Kratek opis ::
Tura po južnih obronkih Pokljuke preko ene najlepših planin pri nas
:: Opis poti ::
Bohinjska Bistrica - Ribčev Laz- Stara Fužina - Studor - planina Uskovnica - planina Zajamniki - planina Konjska dolina - planina Jelje - Spodnji Goreljek - Zgornje Podjelje - Jereka - Bohinjska Bistrica
:: Opis ture ::
Lepa tura po precej zložnih cestah, cesta proti Uskovnici je med vikendi precej prometna, zelo lepa je planina Zajamniki. Na poti so lepi pogledi na Julijce in bohinjsko dolino. Večina poti je po gozdu, zato je tura primerna tudi za poletje.

:: Zanimivosti ob poti ::
Ob turi ni posebnih zanimivosti ali pa še niso vnešene!

Preberi komentarje
Vnesi komentar

:: Komentarji k turi ::

Spisal(a) bajker na dan sreda, 26. april 2006
Boljša varjanta, manj ceste, če zaviješ na planino konjska dolina in greš po kolovozni poti direktno na Zgornje Podjelje. Razpre se krasen pogled nad Bohinjsko dolino. Ko prideš na asfaltno cesto v Zg. Podjelju lahko greš po asfaltni cesti v dolino ali pa zaviješ levo in greš proti planini Pokrovc. Nekje pod vrhom vspona zavije pot desno in po njej se lahko spustiš do Jereke. Pot vodi po gozdu. V kakšnem stanju je trenutno ne vem, ker letos še nisem šel po njej. Je pa zanimiva in samotna. Lahko si ogledaš korita Jerečice po kateri je v Bohinju organizirano soteskanje in podobne vragolije.

Spisal(a) Tomo na dan petek, 28. april 2006
Da se izogneš preveč prometu in cestam, se lahko v planini Konjska dolina zavije s ceste na planino, čez katero je prijeten spust po kolovozu direktno v vas Zgornje Podjelje. Kmalu po začetku spusta se odpre čudovit razgled na Bohinjsko dolino. Ko prideš v Zgornje podjelje (na asfaltno cesto), se lahko spustiš po cesti v dolino ali pa zaviješ levo proti planini Pokrovc. Tik pod vrhom edinega krajšega vzpona zaviješ desno z asfalta na pot in po njej prideš v dolino (Jereka). Kakšna je pot trenutno ne vem ker letos še nisem šel. Je pa zanimiva zaradi korit potoka Jerečica po katerih je organizirano tudi soteskanje in podobne vragolije. Bajkanje pa je celo pot po gozdu.

Spisal(a) Milosh na dan torek, 1. avgust 2006
Kdor si hoče popestriti oz. podaljšati kolesarjenje v okviru omenjene ture in seveda v enem dnevu videti čimveč priporočam sledeče:
Iz Uskovnice se odpeljite v smeri Rudnega polja, nato pa kaj kmalu zavijte levo v smeri planine Konjščica. Ko pridete do parkirišča, kjer je poleti ogromno "pleha", zavijte levo malo nazvzdol. Desno je namreč planinska pot, ki s kolesom ni prevozna. Kaj kmalu (po rahlem vzpenjanju) lahko zavijete na desno in se peljeti po ozki stezici, ki poteka po trasi vodovoda. Zadnjih nekaj sto metrov se nato priključite na že prej omenjeno planinsko pot, tako da vas čaka še par minut (cca. 10) rinjenja in nošenja kolesa. Druga varianta je, da namesto da zavijete desno na traso vodovoda, nadaljujete pot naravnost in se kmalu priključite na pot, ki poteka iz Uskovnice. Tam zavijete desno v precej strm vendar prevozen klanec in se po cesti pripeljete na planino Konjščica. Planina je zelo lepa in obdana z 2 tisočaki (npr. Viševnik), poleg tega pa je izhodišče za vzpon (seveda peš) na Triglav. Na planinini vsekakor predlagam okrepčilo v obliki kislega mleka.
Spust je najboljši po cesti proti Uskovnici, nato pa nazaj levo na omenjeno parkirišče. Od tam se spustite malenkost navzdol proti planini Zajamniki in nadaljujte po že opisani poti. Obstaja tudi varianta, da se na Zg. Goreljeku zapeljete levo proti Sport hotelu, nato pa nadaljujete proti Mrzlemu studencu, Koprivniku in Jereki. Ta del je priporočljiv le v primeru, če bi radi nabrali čimveč kilometrov. Sam ponavadi štartam v Ribčevem lazu in se tja tudi vrnem. Dolžina skupne ture je v tem primeru cca. 65 km, skupni čas vožnje pa cca. 4 ure.